Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

HTML

Ultra daisy - Modern klasszikus

2009.08.29. 22:47 :: kozmacs

"Ultra daisy a modern klasszikus"-Sok minden megváltozott a magyar konyhákban, egy azonban maradt a régi, hogy ultrával mosogatunk. Hirdeti magát a tévében az Evm Rt. új mosogatószer családja az Ultra Daisy. Örültem, hogy magyar terméket hirdet a tévé.

Az öröm azonban hamar elmúlt, mivel alig lehet pár üzletben kapni, ha lehet is, nem mind a 4 fajtáját. Előfordul az olyan is, hogy csak utántöltőben, sőt az sem ritka, hogy nincs.

Üzletek:

Profi: nincs

G'Roby: nincs

Auchan: Októbertől kapható, de csak a Citrom, és Hypoallergén(utántöltő nincs)

Tesco: van

Spar, Kaiser's, Interspar: nincs, csak utántöltő

Cora: Van

CBA: 4 üzletben jártam , de csak az egyikben volt. Pedig a CBA nagyon hirdeti magáról, hogy magyar üzletlánc.

Match: 1 üzletben voltam , ott volt, de csak szenzitív.

Számomra az is furcsa hogy a csehországban gyártott Jar kivétel nélkül minden üzletben, mindegyik fajtában, és kiszerelésben volt.

Szerintem felháborító, ahogy az üzletek előnybe teszik a külföldit. Véleményem szerint a magyar terméket kéne előnybe venni.

Véleményeket szívesen várok!

(frissült: November 7.-én)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-termek.blog.hu/api/trackback/id/tr141347396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gtamasl 2009.09.28. 10:06:29

Üdvözlöm!

Most találtam rá a blogjára, nagyon jó ötletnek tartom, hogy elindította!
Lenne pár kérdésem, a bloghoz kapcsolódóan:

Fogkrém:
Nem tud olyan boltról Budapesten, ahol árulnak Ovenall fogkrémet? Ez is magyar termék, de sajnos eddig sehol sem tudtam megvásárolni.

Ultra Daisy:
Talán az Egyesült Vegyiművek az utolsó olyan régi, hazai vegyipari cég, ami még Magyarországon gyártja a háztartási termékeit (Ultra, Caola, Bip, Wu2 stb.) Véleményem szerint a termékeik mind megállják a helyüket az agyonreklámozott külföldi termékekkel szemben, minden tekintetben. Lesz több írás is a termékeiről?

Paprika:
A napokban pirospaprikát szerettem volna vásárolni az egyik boltban, a Kalocsai fűszerpaprikára esett a választásom. De amikor megláttam a tasakra nyomtatott szöveget, miszerint „max. 70 % import paprikát tartalmaz”, inkább visszatettem. Tud olyan, kereskedelmi forgalomban kapható paprikát, ami 100 %-ig magyar termelésű?

Megtévesztő magyar márkák:
Most, hogy megtudtam, hogy a Balatont már nem Magyarországon gyártják, többet én sem vásárolok belőle. Jó lenne hasonló írásokat olvasni azokról a termékekről,a mik magyar márkák voltak, de külföldre vitték a termelésüket:
Sport szelet, Tomi mosópor, Boci csoki, stb. Várhatók ilyen postok?

üdvözlettel
Tamás

kozmacs 2009.09.28. 18:55:34

Üdvözlöm Tamás!

Örülök, hogy tetszik a blog. És annak is örülök, hogy rajtam kívül másoknak is fontosak a hazai termékek.

Fogkrém:
Nem is tudtam, hogy az Ovenall fogkrém magyar. Természetesen most, hogy ezt tudom utána fogok nézni, hogy hol lehet megvásárolni ,mert akkor én is ezt fogom használni a Danodent mellett.

Ultra Daisy:
Én is örülök, hogy még működik az EVM, annak már kevésbé, hogy cseh kézben van. És a legújabb termékük az Ultra Savo már cseh gyártású.

Paprika:
Sajnos ezt sem tudom, de természetesen utána nézek,és ahogy megtudtam valamit közlöm.

További posztok várhatók, csak segítséget is szeretném kérni az olvasóktól ,hogy mik kerüljenek a blogba.

Továbbá sajnos nem nagyon értek még a blog használatához , ezért kezdetleges az oldal, de ahogy belejövök át fog alakulni.

Csaba

Gfkid 2009.10.15. 00:13:26

Az EVM is olyan lett mint a Győri keksz.
Nyilván sok oka van hogy ez így történt,de én sajnálom.
Van még fent a padlásunkon néhány ősrégi termékük..kipróbáltuk, ugyanúgy tisztított mintha most vettem volna.

Ehhez képest az 5 literes Flóraszept 1 év után elvesztette a zöld színét,nincs illata sem...

András08 2010.11.05. 13:57:09

Az Amodent fogkrém sem magyar,csak mert a tubust piros fehér zöld csík díszíti? Múltkor a Tesco újságban is magyar termékként volt feltüntetve
süti beállítások módosítása