Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

HTML

Tesco Value tojás, iskolakezdés

2009.09.01. 22:49 :: kozmacs

TESCO VALUE tojás

Nemrég volt szerencsém a tököli Tesco-ban vásárolni. Viszont, amikor megláttam a tojást aminek származási helye: Lengyelország, nagyon mérges lettem. A mérgem szerintem jogos, utálom a Lidl, meg az Aldit is ,mert ömleszti be az ismeretlen külföldi termékeit, de mindkét üzletben legalább az alapélelmiszerek nagyrészt Magyarországról származnak. Direkt megnéztem mind a két üzletben magyar tojás van, sőt az Auchanban, és a Corában is. Tehát ebből következtetem, hogy csak a Tesco az ahol a tojás sem magyar.

Iskolakezdés

A következő irásom az iskolakezdés miatt kerül ide. Néztem 3 áruház(Tesco, Cora, Auchan) olcsó kategóriás spirálfüzet kínálatát. A Tesco itt is külföldnek kedvez.

A Cora-ban a College Favorit fajta van(Made in Hungary).

Az Auchan-ban a Fűzfői Papírmanufaktúra füzetei kapható.(szintén Made in Hungary)

A Tesco kivételnek számít sajátmárkás füzetjeivel, amin a következő áll: Made in China for Tesco. Gratulálunk Tesco, megint bebizonyította, hogy semmi keresnivalója ebben az országban.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-termek.blog.hu/api/trackback/id/tr851354321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gfkid 2009.10.14. 23:53:54

Tojás téma...Tesco
Nem is volt olcsó,kb.31 Ft volt darabja.Ma megcsináltam lágytojásnak,a 3 és fél perc főzés után a belsejében fura vizes túrószerű folyadék volt.
Elment a kedvem az egésztől..még jó hogy nem 30 darabot vettem belőle.

Eljött úgy látszik a tojásnál is az ami a húsnál,ne csinálj vele semmit,akkor olyan marad mintha tényleg élelmiszer lenne.

lásd:fóliázott hústermékek,kb. 1200.- alatt virsli,TS tarja,nem rántani való sajt-termék,masniba köthető szárazkolbász,a szétfolyó TS "bacon" fantázianevű plöttyedvény.

A 'finom' termék még:

A mindig rohadt belsejű bármilyen drága árkategóriájú krumpli.
A nem kisüthető krumpli.
semmilyenízű hagyma
szappanízű erőspaprika
Nem ide tartozik de persze nem maradhat ki a csirkefar combrésszel sem.

köszönöm ha elolvastad,nem vagyok Tesco ellenes,de ez csúcs undorító,főleg az hogy ezeket a termékeket itthon ENGEDIK ÁRUSÍTANI.

Gfkid 2009.10.15. 20:16:36

Elnézést elfelejtettem leírni:
tojás:Lengyelo.
tarja,bacon:Szlovákia
fura krumpli:Egyiptom
süti beállítások módosítása