Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

HTML

Újra lehet Herz szalámi!

2009.11.05. 20:33 :: kozmacs

Kedves Olvasók!

Az iskolámba menet nézem (a 21-es villamosról) a gubacsi úton található a Herz szalámigyárat. Az utobbi időben kicsit gyanús volt, hogy a mintaboltra ki van írva, hogy az üzlet végleg bezárt. Ezt még nem tartottam furcsának, mert nem egy frekventált helyen van a bolt, gondoltam nincs gond. Ezek után több hipermarketben kerestem Herz szalámit, de sehol sem találtam.

Megijedtem utána olvastam az interneten, kiderült hogy már május óta felszámolás alatt van a gyár, ami számomra új hír volt, és nagyon dűhített, hogy egy ilyen régi vállalat, hogy szünhet meg(Magyarországon minden megszűnik?). Szerencsére találtam egy novemberi hírt ,mely szerint Csányi Sándor OTP vezér befektető cége megmenti a gyárat. Örülök, hogy magyar kézbe maradhat a Herz szalámi. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-termek.blog.hu/api/trackback/id/tr591503414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása